شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
سال 1403، سال جهش تولید با مشارکت مردم
 
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان
۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
اعزام 6 تیم عملیاتی به مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از اعزام 6 تیم عملیاتی از استان‌های اصفهان، فارس، خراسان جنوبی، هرمزگان و تهران به مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان اعزام شده است.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از اعزام 6 تیم عملیاتی از استان‌های اصفهان، فارس، خراسان جنوبی، هرمزگان و تهران به مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان؛ هاشم امینی" در جریان بازدید میدانی از وضعیت فاضلاب شهر کنارک بیان کرد: علاوه بر تجهیزات موجود در کنارک، امشب سه تیم واکنش سریع به همراه تجهیزات و ماشین آلات مختلفی همچون خودروهای بحران آب و فاضلاب، پمپ ویژه تخلیه روان آب‌ها و فاضلاب، دیزل ژنراتور و موتورهای برق برای خروج آب از معابر در این شهر مستقر می‌شوند.
وی افزود: همچنین 2 دستگاه خودروی عملیاتی پیکاپ جهت تسریع عملیات و پایداری شرایط از استان تهران وارد کنارک می‌شود.

بازدید از پروژه احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب کنارک

بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، ضمن بازدید از ایستگاه پمپاژ شماره سه فاضلاب کنارک، با حضور میدانی در سطح شهر وضعیت فاضلاب محله‌های مختلف شهر را که درگیر نفوذ آب‌های سطحی در معابر و منازل شده اند، بررسی کرد.
امینی در ادامه از پروژه ساخت ایستگاه پمپاژ شماره یک فاضلاب شهر کنارک بازدید کرد و روند پیشرفت این طرح را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
بازدید از آب شیرین کن کنارک و سد کهیر از دیگر برنامه های سفر مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به جنوب سیستان و بلوچستان بود.
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق وب سایت متعلق به شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان می باشد. بیانیه حریم خصوصی
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع می باشد. تمامی اطلاعات شخصی کاربران که از طریق فرمهای موجود در سایت تکمیل و ارسال میشود محرمانه تلقی شده و حریم شخصی افراد کاملا محفوظ خواهد ماند.
Powered by DorsaPortal